söndag 20 november 2011

sunday i'm in love

Bild tagen av mig i nacka forum 
Hej på er. 
Idag vaknade av en dum påminnelse på telefonen klockan 09:00. Kunde inte somna om så steg upp och fixade lite frukost och drog mig iväg till biltema & clas ohlsons för lite ärenden. 
Det är nämligen så att min pappa kör lite utpressning på mig och skickar mig och köper saker som inte finns eller kostar skjortan på Åland. Varför jag tillåter det? Han beställde en Iphone 4 till mig tidigare i veckan. 
Åh, vad jag längtar efter den. Får den antagligen till lilla jul.
Skall åka till birka lite senare idag och lämna grejerna till pappsen, kanske kan smita in och ta en bulle i mässen? Det brukar uppskattas. 

Ps. Tyckte faktiskt att det var Amanda P:s tur att åka i fredags. Gillar ni bilden jag tagit på henne? 

Inga kommentarer: