tisdag 29 december 2009

Jullov


På begäran av Micha skall jag uppdatera mig lite granna.
Jag har bostad i Nacka nu, ett (egentligen 3) rum på 27m2 som ligger ihop med en villa som ägs av ett par. Bilder kommer upp när jag har flyttat osv. Hyran är på 3500kr i månaden som inte är så farligt med tanke på att det tar 4min med buss till skolan som ligger i Nacka centrum. Bor 10m från närmsta busshållplats och jag har ett litet centrum precis nere på gatan för matshopping. Jag förstår inte varför de valde mig som hyresgäst, vi var sist dit och kollade på det/träffade dem. De hade haft många som var intresserade och sen bestämde de sig direkt och skrev kontrakt på 1år med mig. För bra för att vara sant? De senaste dagarna har gått åt att rensa garderoben och rummet och packa och gå igenom alla saker. Så det ser ut som ett bombnedslag ungefär. Det jag har kommit fram till på de här dagarna är att:
- Jag har det mesta jag behöver till flytten
- Vi har 41 playstation spel i mitt rum just nu
- Att jag har jävligt mycket skit liggande överallt
Ikväll kommer Micha hit och det blir great så jag slipper tänka på allt.<3

2 kommentarer:

micha sa...

hehe, love ya <3

Sara sa...

love U toooo<3