söndag 13 december 2009

Ischoklad och en död råtta

Vart just på lite nedstämt humör, ringde till en som hyr ut den perfekta lägenheten för mig och hon sa att det var många som hade hört av sig.. Men hon verkade positiv iallafall och de mailade till min mamma att jag verkade vara en bra hyresgäst. Hyran är inte så hög heller för att ligga så nära allting. Jag borde maila så fort någon nytt kommer upp på eniro eller blocket för allt går så jävla snabbt. Jag hoppas verkligen jag får den, då dör jag av lycka.
Jag har känt mig som en mamma de här 2dagarna, tagit hand om Hannes medans mam&pap är i Sverige. Lagat mat, gjort ischoklad, ätit upp ischokladen, lagat mera ischoklad, städat Hannes rum, hittade en död råtta. Det var så äckligt, vette fan hur länge den råttan har legat där. Usch, Hannes fick ta ut den för jag vart för äcklad. Annars har min helg varit bra <3

Inga kommentarer: